Reklamační řád
Reklamační řád internetového obchodu Dinomarket.cz
Zásilka musí obsahovat:
- reklamované zboží (zabalené v originálním obalu)
- kopii dokladu o zaplacení tj. záruční list
- přiložený podrobný popis závady
Náklady na dopravu zboží k prodejci hradí zákazník (kupující). Pokud byla reklamace oprávněná, náklady na dopravu opraveného zboží k zákazníkovi (kupujícímu) hradí prodávající
Prodávající se zavazuje odstranit vadu v co nejkratším možném termínu. Pokud se jedná o vadu, která je předmětem oprávněné reklamace, prodávající zajistí opravu zboží, výměnu za nové a nebo vrácení kupní ceny. O způsobu řešení reklamovaného zboží rozhoduje pouze prodávající. Kupující má nárok na výměnu zboží za nové v případě, že náklady na odstranění zboží překročí hodnotu nového výrobku.
Pokud reklamační zakázka nebude splňovat výše uvedené podmínky, nelze zaručit její korektní zpracování
Zákonná lhůta reklamace je 30 dní, snažíme se však vždy tuto lhůtu maximálně zkrátit
Reklamované zboží zašlete na naši adresu:
Petra Jurková
Markovičova 32
Brno
PSČ: 62800