info@dinomarket.cz 774 81 28 26, 774 60 81 76

Reklamace

Reklamované zboží zašlete na naši adresu (viz sekce kontakty)

Zásilka musí obsahovat:

  1. reklamované zboží (zabalené v originálním obalu)
  2. kopii dokladu o zaplacení tj. záruční list
  3. přiložený podrobný popis závady

Náklady na dopravu zboží k prodejci hradí zákazník (kupující). Pokud byla reklamace oprávněná, náklady na dopravu opraveného zboží k zákazníkovi (kupujícímu) hradí prodávající

Prodávající se zavazuje odstranit vadu v co nejkratším možném termínu. Pokud se jedná o vadu, která je předmětem oprávněné reklamace, prodávající zajistí opravu zboží, výměnu za nové a nebo vrácení kupní ceny. O způsobu řešení reklamovaného zboží rozhoduje pouze prodávající. Kupující má nárok na výměnu zboží za nové v případě, že náklady na odstranění zboží překročí hodnotu nového výrobku.

Pokud reklamační zakázka nebude splňovat výše uvedené podmínky, nelze zaručit její korektní zpracování

Zákonná lhůta reklamace je 30 dní, snažíme se však vždy tuto lhůtu maximálně zkrátit.

 

 

 

Výroba chovatelských
potřeb Dinofashion

Doprava zdarma
od 1 400 Kč

Rozvoz po Brně
od 800 Kč zdarma

Copyright 2015 | Chovatelské potřeby Dinomarket